Wstecz Dalej
  • Dlaczego MY?

    - rodzinna atmosfera
    - wygodne pokoje
    - udogodnienia dla dzieci
    - przystępne ceny

  • Wczasy nad morzem

    tylko w Hubertówce!!!

  • Hubertówka

    blisko lasu, cisza i spokój ...

  • Komfort i wygoda

    Zadowolenie klienta przede wszystkim

  • Relaks i wypoczynek

    niezapomniany zachód słońca
    szeroka,piaszczysta plaża
    szum fal

Hubertówka - pokoje gościnne - ul. Grunwaldzka 3a, Stegna 82-103 - kom. +48 691898780 / +48 603297653

Bon turystyczny - dla kogo i gdzie go wykorzystać?

Z bonu turystycznego skorzystasz, jeśli posiadasz co najmniej jedno dziecko do 18 roku życia. Na każde dziecko przysługuje jeden bon w wysokości 500 zł. Na dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności przysługuje więcej, bo aż 1000 zł.

Bon turystyczny zrealizujesz na terenie całego kraju, opłacając nim usługi hotelarskie. Możesz go więc wykorzystać, na pobyt w hotelu, pensjonacie, campingu czy gospodarstwie agroturystycznym.

Zasady wykorzystania bonu w Hubertówce

Hubertówka przystąpiła do programu Polski Bon Turystyczny 500+.

Bonem można uregulować należności za pobyt, w którym uczestniczy dziecko (zob. art. 5 ust. 2 ustawy o Polskim Bonie Turystycznym). Jeśli pobyt realizowany będzie bez dziecka, jego kosztów nie rozliczycie Państwo u nas bonem.

  • Bonem można uregulować należność za pobyt rodziny, nawet jeśli w ramach oferty dzieci przebywały
    w obiekcie nieopłatnie
  • Nie pobieramy wymaganego do potwierdzenia rezerwacji zadatku w postaci bonu
  • Bon jest formą rozliczenia bezgotówkowego
  •  
  • Aby skutecznie skorzystać z bonu należy:
  1. Zarejestrować się w PUE ZUS (posiadać indywidualne konto) i aktywować Polski Bon Turystyczny. Na podany tam adres mailowy i SMS Gość otrzyma 16-cyfrowy kod, który posłuży recepcjoniście do rozliczenia Państwa pobytu bonem.
  2. Hubertówka rozlicza należności bonem tylko za rezerwacje dokonane bezpośrednio w obiekcie (telefonicznie, mailowo, lub za pośrednictwem formularza rezerwacyjnego na stronie https://hubertowka.com.pl/pl/kontakt/
  3. Płatność bonem realizujemy/rozliczamy w dniu przyjazdu, najpóźniej przy zakwaterowaniu (zgodnie z zasadami opisanymi na www.bonturystyczny.polska.travel)
  4. Dokonanie płatności za pomocą bonu następuje z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
  5. Podczas zameldowania, w dniu przyjazdu, recepcjonistka/recepcjonista poprosi o 16 cyfrowy kod, a następnie posłuży się nim blokując określoną wartość środków na poczet pobytu na platformie ZUS. Działanie recepcjonisty będzie wymagało uwierzytelnienia, dlatego otrzymacie Państwo SMS oraz mail z kodem PIN, który potrzebujemy do dokończenia blokady środków na Państwa koncie na poczet realizowanej u nas rezerwacji. W tym procesie niezbędnym jest, byście mieli Państwo dostęp do telefonu lub skrzynki mailowej, które wskazaliście Państwo w PUE ZUS.
  6. Pozostałą część należności z tytułu rezerwacji opłacacie Państwo gotówką podczas zameldowania. W związku z tym, że pobyt jest co do zasady realizowany na rzecz dziecka, nie może być jednocześnie pobytem biznesowym, dlatego na kwotę płatności bonem recepcjonista/recepcjonistka nie wystawi faktury na firmę.
  7. Po zakończonej transakcji, rodzic/opiekun dziecka otrzymuje fakturę na swoje dane, jako potwierdzenie płatności za pobyt dziecka. Kopia faktury musi być podpisana przez rodzica/opiekuna.
  8. Płatności bonem realizujemy do 31 marca 2022 roku.

Szczegółowe informacje, dotyczące bonu turystycznego, dostępne są w Ustawie z dnia 19 czerwca 2020 roku o Polskim Bonie Turystycznym

Ta strona używa ciasteczek (Cookies).
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki.
Tak, rozumiem.